
„Laboratoria przyszłości” - Okulary VR/AR, czyli wirtualna wycieczka klasy 8 do Azji
Zobaczyć Mur Chiński – najdłuższą budowlę stworzoną przez człowieka, albo Dubaj – miasto marzeń i luksusu, to niezwykłe wydarzenie. Podsumowując wiadomości o Azji uczniowie klasy 8, na lekcji geografii przenieśli się za pomocą okularów VR/AR do najważniejszych zabytków i budowli w Azji.
System okularów zaprojektowano tak, aby w pełni zaangażować uczniów w kreatywne i ekscytujące nauczanie. Wizualizacje miejsc w trybie 360°, trójwymiarowe obiekty były na wyciągnięcie ręki. To wszystko miało na celu przenieść lekcje uczniów klasy 8 w zupełnie inny wymiar.
Nauczyciele sprawowali pełną kontrolę nad realizowanym zadaniem, a uczniowie z pełnym zaangażowaniem skoncentrowani byli na określonym zagadnieniu podsumowania i zwiedzaniu.
Wirtualna rzeczywistość, która staje się coraz bardziej popularna w edukacji, ma przede wszystkim za zadanie poprawić jej jakość, a także dostarczyć uczniom niezapomnianych doświadczeń.
Okulary VR/AR to niesamowite narzędzie interaktywne, które będziemy wykorzystywać na zajęciach. Dzięki temu nauka w naszej szkole będzie nie tylko efektywniejsza, ale także przyjemniejsza. Zajęcia zachwyciły uczniów i z niecierpliwością czekają już na kolejne.